Cookie Settings
Click away

Όροι πωλήσεων

Η σύμβαση

Όταν στέλνετε μια παραγγελία για αγορά προϊόντων από το site μας, λαμβάνεται ένα e-mail όπου επιβεβαιώνεται η λήψη της παραγγελίας και περιέχονται πληροφορίες σχετικές με την παραγγελία. Η παραγγελία σας αντιπροσωπεύει την πρόθεσή σας για αγορά ενός προϊόντος η οποία γίνεται αποδεκτή από εμάς με την αποστολή του e-mail για επιβεβαίωση παραγγελίας.

Αυτή η αποδοχή ολοκληρώνεται με την αποστολή του e-mail «Επιβεβαίωση Παραγγελίας» σε εσάς. Με αυτό τον τρόπο γίνεστε το συμβαλλόμενο μέρος σε μια σύμβαση με τη STOP.

Η STOP διατηρεί την κυριότητα των εμπορευμάτων μέχρι την πλήρη εξόφλησή τους από τον πελάτη και την παραλαβή της εξόφλησης από τη STOP. Η STOP διατηρεί το δικαίωμα να μην αποστείλει παραγγελίες για λόγους ασφαλείας.


Αποστολή παραγγελιών

Όλες οι παραγγελίες εντός Ελλάδας αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική courier. Οι παραγγελίες εκτός Ελλάδας αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική (για Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία) και με UPS courier, δεδομένου ότι τα παραγγελθέντα είδη είναι διαθέσιμα. Στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας κάποιων εκ των ειδών της παραγγελίας, αποστέλλεται στον πελάτη ενημερωτικό e-mail.

Κάθε παραγγελία επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής τα οποία υπολογίζονται με βάση τον τόπο παράδοσης και τον όγκο των αποστελλόμενων εμπορευμάτων και προστίθενται στην παραγγελία.
Δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής οι παραγγελίες άνω των 80€ με τόπο προορισμού την Ελλάδα και οι παραγγελίες άνω των 120€ με τόπο προορισμού τις χώρες Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρο, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μονακό, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία. Στα έξοδα αποστολής των παραγγελιών με τόπο παράδοσης εκτός Ελλάδας δεν περιλαμβάνονται έξοδα εκτελωνισμού και δασμοί. Η STOP δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε επιπλέον χρέωση που σχετίζεται με έξοδα εκτελωνισμού και που ο πελάτης οφείλει να εξοφλήσει στο ακέραιο. Η STOP δεν ελέγχει αυτές τις χρεώσεις και δεν είναι σε θέση να προϋπολογίσει το ύψος τους καθώς διαφοροποιούνται από χώρα σε χώρα. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τα κατά τόπους τελωνεία.

Οι αποστολές πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός επίσημων αργιών).

Προσπαθούμε να αποστέλλουμε κάθε παραγγελία εντός 48 ωρών παρ΄ όλ' αυτά, υπάρχει η πιθανότητα αποστολής εντός 3 – 5 εργάσιμων ημερών λόγω εξωγενών παραγόντων που μπορεί να προκαλέσουν καθυστερήσεις.

Οι τιμές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.

Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής "Κατάθεση σε τράπεζα" που δεν έχουν εξοφληθεί εντός 14 ημερών, θα ακυρώνονται χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.

Έτοιμες παραγγελίες που παραμένουν στα καταστήματα λιανικής για παραλαβή και δεν έχουν παραληφθεί εντός 14 ημερών, θα ακυρώνονται χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.

 

Ακυρώσεις παραγγελιών

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

 

Επιστροφές/Yπαναχώρηση-Αντικατάσταση
Γενική πολιτική επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα εμπορεύματα που αγοράσατε εντός 14 ημερών, κατ' ανώτατο χρονικό περιθώριο, από την ημερομηνία παράδοσης αυτών Ν.4242/14 (ΦΕΚ 50 Α/28-02-2014).

Εσώρουχα, ισοθερμικά εσώρουχα, κάλτσες, αντιπυρικός εξοπλισμός, στολές χημικών/ αεροστεγείς, αναπνευστικές συσκευές διαφυγής, όργανα μέτρησης αερίων, είδη που βρίσκονται σε σφραγισμένη συσκευασία που έχει ανοιχτεί και είδη που έχουν υποστεί επεξεργασία π.χ. ένδυση με τυπώματα/ κεντήματα, ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.

Διατηρούμε το δικαίωμα να μην κάνουμε δεκτές τις επιστροφές που δεν συμμορφώνονται με τη Γενική πολιτική επιστροφών και να αρνηθούμε να επιστρέψουμε το αρχικά καταβληθέν ποσό αγοράς ως αποζημίωση.

 

Διαδικασία επιστροφής

Οι αλλαγές/ επιστροφές γίνονται με δυο τρόπους:

Α. Σε κατάστημα της Stop προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς

Β. Μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής (για την Ελλάδα), ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία:

  • Συσκεύασε τα προϊόντα προς επιστροφή μαζί με αντίγραφο της απόδειξης ή συνοδευτικό δελτίο (αν πρόκειται για αφορά με τιμολόγιο) και το Έντυπο Επιστροφής.
  • Κάλεσε τη Γενική Ταχυδρομική (τηλ. 2104851100) και δώσε εντολή παραλαβής με χρέωση παραλήπτη. Η αξία για την επιστροφή και την αποστολή του νέου είδους ανέρχεται στα 5€ τα οποία θα πληρωθούν στον courier με την παραλαβή του νέου είδους.
  • Η αποστολή του δέματος γίνεται στη διεύθυνση STOP AEBE, Αναπαύσεως 2-4, 18546 Πειραιάς, τηλ. 210 4626800. Η αποστολή πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Η αξία των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων θα συμψηφίζεται με την αξία των εμπορευμάτων προς αντικατάσταση. Κάθε επιπλέον χρέωση συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής (επιστροφής και επαναποστολής) θα καταβάλλεται στον υπάλληλο της courier. Στην περίπτωση λανθασμένης είσπραξης από την εταιρεία ταχυμεταφορών που οδηγεί σε κατάθεση από μέρους της STOP του χρηματικού ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, τα τραπεζικά έξοδα βαρύνουν τον πελάτη.
  • Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τα δέματα που πιθανόν χαθούν κατά την επιστροφή πριν αυτά φτάσουν σε εμάς. Γι' αυτό συνιστούμε να χρησιμοποιείτε τις ανωτέρω αναφερόμενες εταιρείες courier για την επιστροφή των δεμάτων.
  • Για επιστροφές εκτός Ελλάδας ο τρόπος αποστολής είναι κατ'επιλογή του πελάτη και τα έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά αυτόν.
  • - Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων για επιστροφές ειδών μέσω Γενικής Ταχυδρομικής, αυτή θα γίνεται με τη μέθοδο πληρωμής της αρχικής αγοράς (πιστωτική/ χρεωστική κάρτα, paypal ή τραπεζικό λογαριασμό) αφαιρώντας ποσό 1,90€ για τα έξοδα επιστροφής. Για τις αγορές με αντικαταβολή, πληροφορήστε μας για την τράπεζα, τον ΙΒΑΝ και τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μετά την απόδοση από πλευράς courier (περίπου εντός 10ημέρου).

Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, ήτοι αποστολή λανθασμένων εμπορευμάτων ή εμπορευμάτων που φέρουν ελάττωμα ή τους λείπει συμφωνημένη ιδιότητα, έχετε δικαίωμα να τα επιστρέψετε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του εμπορεύματος ή αλλοίωσης της αρχικής του κατάστασης, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Επιπλέον, για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει τα εμπορεύματα προς αντικατάσταση-επιστροφή να συνοδεύονται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επιστροφή εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με εκπρόσωπο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών του stop.gr. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις προϋποθέσεις ότι λαμβάνει χώρα εντός το πολύ 14 ημερών από την παραλαβή σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα επιστραφούν χωρίς να πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, η STOP θα προχωρεί άμεσα σε επανατιμολόγηση.


Τρόποι πληρωμής

Οι πληρωμές για αγορές μέσω του www.stop.gr γίνονται με τους κάτωθι τρόπους:

  • Αντικαταβολή
    Για αποστολές εντός Ελλάδας μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας κατά την παραλαβή των προϊόντων από τη Γενική Ταχυδρομική. Το κόστος αντικαταβολής 1,50€ φπα 24% έχει συνυπολογιστεί στα έξοδα αποστολής. Αποστολές εκτός Ελλάδας γίνονται μόνο με προπληρωμή.
  • Μέσω πιστωτικής, χρεωστικής και προπληρωμένης κάρτας
    Για την επιπρόσθετη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτόματα μεταφέρεστε σε ασφαλή server της ALPHA BANK όπου η διεκπεραίωση της πληρωμής γίνεται με απόλυτη ασφάλεια. Όλα τα στοιχεία της κάρτας, που μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά στην ALPHA BANK, δεν αποθηκεύονται πουθενά παρά μόνο χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια ελέγχου και χρέωσης της. Κανένας αριθμός πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή άλλα τραπεζικά στοιχεία δεν αποθηκεύονται και δεν γνωστοποιούνται στο www.stop.gr, διασφαλίζοντας έτσι την μέγιστη ασφάλειά σας.
  • Μέσω PayPal
    Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω της υπηρεσίας PayPal. Μετά την επιλογή του Paypal, αυτόματα μεταφέρεστε στην απόλυτα ασφαλή σελίδα του PayPal, όπου εκεί ολοκληρώνετε την συναλλαγή σας. Ο οργανισμός PayPal είναι παγκοσμίως γνωστός, και μέσω αυτού διενεργούνται καθημερινά χιλιάδες συναλλαγές, με απόλυτη ασφάλεια. Μέσω του PayPal, μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Μόλις μας αποσταλεί η επιβεβαίωση πληρωμής από το PayPal, η παραγγελία σας θα εκτελεστεί άμεσα.
  • Κατάθεση σε τράπεζα
    Οι ακόλουθοι λογαριασμοί είναι διαθέσιμοι:
    ALPHA: GR 4801401270127002320002384
    ΕΘΝΙΚΗ: GR 1001101910000019147040026
    ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR 1201721070005107017609049
    EUROBANK: GR 5002603970000500200293513

Τιμές & διαθεσιμότητα

Όλες οι τιμές δίνονται σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24% εκτός κι αν επισημαίνεται άλλως. Στις τιμές δεν περιλαμβάνονται έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από τον τόπο παράδοσης. Πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα κάθε είδους που πωλείται μέσω του site μας δίνονται στη σελίδα κάθε προϊόντος. Υπάρχει πιθανότητα απόκλισης από το εμφανιζόμενο διαθέσιμο απόθεμα. Σε αυτή την περίπτωση θα ενημερώνεστε μέσω e-mail ή τηλεφώνου.

Πρωταρχικός ρόλος και στόχος της εταιρίας μας είναι η καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας.


Αποκλίσεις

Αν υπάρχουν τυχόν αποκλίσεις στην παραγγελία σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα. Εάν παραλάβατε λάθος είδη λυπούμαστε πολύ γι' αυτό. Ακολουθείστε τη διαδικασία Επιστροφών και στείλτε την παραγγελία πίσω σε εμάς με δική μας χρέωση. Κάθε αντικατάσταση θα σταλεί χωρίς καμία επιβάρυνση για εσάς.

 

Πολιτική παραπόνων

Κάθε σχόλιο για την ποιότητα των υπηρεσιών μας είναι ευπρόσδεκτο ώστε να μπορέσουμε να βελτιώσουμε αυτό που κάνουμε. Στόχος μας είναι να αντιμετωπίζουμε τυχόν προβλήματα γρήγορα και αποτελεσματικά. Εάν για οποιοδήποτε λόγο είστε δυσαρεστημένοι από την εξυπηρέτησή μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Marketing στο [email protected] δηλώνοντας με σαφήνεια το παράπονό σας. Θα λάβετε απάντησή μας εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών, είτε δίνοντας λύση στο παράπονό σας είτε δηλώνοντας χρονοδιάγραμμα για την επίλυσή του.

 

Ερωτήσεις

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τη διαδικασία παραγγελίας μέσω του e-shop της STOP απευθυνθείτε στο [email protected]

Cookie Settings