Συχνές ερωτήσεις
Με online ή τηλεφωνική παραγγελία μπορείς να επιλέξεις:
Παράδοση σε διεύθυνση σε όλη την Ελλάδα – Οι παραδόσεις γίνονται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική, από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός επίσημων αργιών).
Παράδοση σε διεύθυνση στο εξωτερικό - Οι παραδόσεις γίνονται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών UPS εκτός από Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία που γίνονται με τη Γενική Ταχυδρομική, από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός επίσημων αργιών).
Παραλαβή από κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής – Επίλεξε το κατάστημα που σε εξυπηρετεί για την παραλαβή της παραγγελίας σου.
Παραλαβή από κατάστημα Stop - Σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη.
Κάθε παραγγελία επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής τα οποία υπολογίζονται με βάση τον τόπο παράδοσης και τον όγκο των αποστελλόμενων εμπορευμάτων και προστίθενται στην παραγγελία. Δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής οι παραγγελίες άνω των 80€ με τόπο προορισμού την Ελλάδα και οι παραγγελίες άνω των 120€ με τόπο προορισμού τις χώρες Αγγλία, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μονακό, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία όπου οι αποστολές πραγματοποιούνται μέσω οδικής μεταφοράς και τις χώρες Βουλγαρία, Κύπρο, Ρουμανία όπου οι αποστολές πραγματοποιούνται μέσω αερομεταφοράς. Στα έξοδα αποστολής των παραγγελιών με τόπο παράδοσης εκτός Ελλάδας δεν περιλαμβάνονται έξοδα εκτελωνισμού και δασμοί. Η STOP δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε επιπλέον χρέωση που σχετίζεται με έξοδα εκτελωνισμού και που ο πελάτης οφείλει να εξοφλήσει στο ακέραιο. Η STOP δεν ελέγχει αυτές τις χρεώσεις και δεν είναι σε θέση να προϋπολογίσει το ύψος τους καθώς διαφοροποιούνται από χώρα σε χώρα. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τα κατά τόπους τελωνεία.
Στο stop.gr μπορείς να πληρώσεις με τους παρακάτω τρόπους:
- Αντικαταβολή: Εξόφλησε την παραγγελία σου κατά την παράδοσή της στο χώρο σου με αντικαταβολή. Η χρέωση της αντικαταβολής ανέρχεται στα 1,50€ συν φπα. Για αγορές άνω των 500€ δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.
- Μέσω πιστωτικής, χρεωστικής και προπληρωμένης κάρτας: Για την επιπρόσθετη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτόματα μεταφέρεστε σε ασφαλή server της ALPHA BANK όπου η διεκπεραίωση της πληρωμής γίνεται με απόλυτη ασφάλεια. Όλα τα στοιχεία της κάρτας, που μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά στην ALPHA BANK, δεν αποθηκεύονται πουθενά παρά μόνο χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια ελέγχου και χρέωσης της. Κανένας αριθμός πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή άλλα τραπεζικά στοιχεία δεν αποθηκεύονται και δεν γνωστοποιούνται στο www.stop.gr, διασφαλίζοντας έτσι την μέγιστη ασφάλειά σας.
- Μέσω PayPal: Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω της υπηρεσίας PayPal. Μετά την επιλογή του Paypal, αυτόματα μεταφέρεστε στην απόλυτα ασφαλή σελίδα του PayPal, όπου εκεί ολοκληρώνετε την συναλλαγή σας. Ο οργανισμός PayPal είναι παγκοσμίως γνωστός, και μέσω αυτού διενεργούνται καθημερινά χιλιάδες συναλλαγές, με απόλυτη ασφάλεια. Μέσω του PayPal, μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Μόλις μας αποσταλεί η επιβεβαίωση πληρωμής από το PayPal, η παραγγελία σας θα εκτελεστεί άμεσα.
- Κατάθεση σε τράπεζα: Οι ακόλουθοι λογαριασμοί είναι διαθέσιμοι:
- Δικαιούχος: ΣΤΟΠ ΑΕΒΕ
- ALPHA: GR 4801401270127002320002384
- ΕΘΝΙΚΗ: GR 1001101910000019147040026
- ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR 1201721070005107017609049
- EUROBANK: GR 5002603970000500200293513
- Deutsche: DE45500700240170676100 ή DE18 5007 0024 0170 6761 01
- Revolut: LT77 3250 0523 5317 9735
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της online παραγγελίας σου, θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:
- να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
- να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
- να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία
Με την αποστολή της παραγγελίας σου και την έκδοση του παραστατικού θα λάβεις ενημερωτικό email με τον αριθμό αποστολής (tracking number).
Μπορείς να αλλάξεις/ τροποποιήσεις την παραγγελία σου καλώντας στο 2104626605 ή στέλνοντας email στο [email protected] με την προϋπόθεση ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων. Κάθε αλλαγή ή τροποποίηση της παραγγελίας σημαίνει καθυστέρηση στην εκτέλεσή της καθώς απαιτείται ακύρωσή της και επανακαταχώρηση στο σύστημα από χειριστή του stop.gr.
Μπορείς να ακυρώσεις τη παραγγελία σου χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.
Έχεις το δικαίωμα να αλλάξεις ή να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες εντός 14 ημερών, κατ' ανώτατο χρονικό περιθώριο, από την ημερομηνία παράδοσής τους Ν.4242/14 (ΦΕΚ 50 Α/28-02-2014). Απαραίτητη προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή αντίγραφό της.
Οι αλλαγές/ επιστροφές γίνονται με δυο τρόπους:
Α. Σε κατάστημα της Stop προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς
Β. Μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής (για την Ελλάδα), ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία:
- Συσκεύασε τα προϊόντα προς επιστροφή μαζί με αντίγραφο της απόδειξης ή συνοδευτικό δελτίο (αν πρόκειται για αφορά με τιμολόγιο) και το Έντυπο Επιστροφής.
- Κάλεσε τη Γενική Ταχυδρομική (τηλ. 2104851100) και δώσε εντολή παραλαβής με χρέωση παραλήπτη. Η αξία για την επιστροφή και την αποστολή του νέου είδους ανέρχεται στα 5€ τα οποία θα πληρωθούν στον courier με την παραλαβή του νέου είδους.
- Η αποστολή του δέματος γίνεται στη διεύθυνση STOP AEBE, Αιτωλικού 26, 18545 Πειραιάς, τηλ. 210 4626800. Η αποστολή πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
- Η αξία των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων θα συμψηφίζεται με την αξία των εμπορευμάτων προς αντικατάσταση. Κάθε επιπλέον χρέωση συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής (επιστροφής και επαναποστολής) θα καταβάλλεται στον υπάλληλο της courier. Στην περίπτωση λανθασμένης είσπραξης από την εταιρεία ταχυμεταφορών που οδηγεί σε κατάθεση από μέρους της STOP του χρηματικού ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, τα τραπεζικά έξοδα βαρύνουν τον πελάτη.
- Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τα δέματα που πιθανόν χαθούν κατά την επιστροφή πριν αυτά φτάσουν σε εμάς. Γι' αυτό συνιστούμε να χρησιμοποιείτε τις ανωτέρω αναφερόμενες εταιρείες courier για την επιστροφή των δεμάτων.
- Για επιστροφές εκτός Ελλάδας ο τρόπος αποστολής είναι κατ'επιλογή του πελάτη και τα έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά αυτόν.
- - Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων για επιστροφές ειδών μέσω Γενικής Ταχυδρομικής, αυτή θα γίνεται με τη μέθοδο πληρωμής της αρχικής αγοράς (πιστωτική/ χρεωστική κάρτα, paypal ή τραπεζικό λογαριασμό) αφαιρώντας ποσό 1,90€ για τα έξοδα επιστροφής. Για τις αγορές με αντικαταβολή, πληροφορήστε μας για την τράπεζα, τον ΙΒΑΝ και τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μετά την απόδοση από πλευράς courier (περίπου εντός 10ημέρου).
Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, ήτοι αποστολή λανθασμένων εμπορευμάτων ή εμπορευμάτων που φέρουν ελάττωμα ή τους λείπει συμφωνημένη ιδιότητα, έχετε δικαίωμα να τα επιστρέψετε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του εμπορεύματος ή αλλοίωσης της αρχικής του κατάστασης, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Επιπλέον, για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει τα εμπορεύματα προς αντικατάσταση-επιστροφή να συνοδεύονται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επιστροφή εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με εκπρόσωπο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών του stop.gr. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις προϋποθέσεις ότι λαμβάνει χώρα εντός το πολύ 14 ημερών από την παραλαβή σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα επιστραφούν χωρίς να πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, η STOP θα προχωρεί άμεσα σε επανατιμολόγηση.
Εσώρουχα, ισοθερμικά εσώρουχα, κάλτσες, αντιπυρικός εξοπλισμός, στολές χημικών/ αεροστεγείς, αναπνευστικές συσκευές διαφυγής, όργανα μέτρησης αερίων, είδη που βρίσκονται σε σφραγισμένη συσκευασία που έχει ανοιχτεί και είδη που έχουν υποστεί επεξεργασία π.χ. ένδυση με τυπώματα/ κεντήματα, ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.
Διατηρούμε το δικαίωμα να μην κάνουμε δεκτές τις επιστροφές που δεν συμμορφώνονται με τη Γενική πολιτική επιστροφών και να αρνηθούμε να επιστρέψουμε το αρχικά καταβληθέν ποσό αγοράς ως αποζημίωση.
Για την επιλογή του σωστού μεγέθους για σένα συμβουλεύσου τους πίνακες διαστάσεων που θα βρεις εδώ
Τα παρακάτω είδη δεν αλλάζονται και δεν επιστρέφονται:
Εσώρουχα, ισοθερμικά εσώρουχα, κάλτσες, αντιπυρικός εξοπλισμός, στολές χημικών/ αεροστεγείς, αναπνευστικές συσκευές διαφυγής, όργανα μέτρησης αερίων, είδη που βρίσκονται σε σφραγισμένη συσκευασία που έχει ανοιχτεί και είδη που έχουν υποστεί επεξεργασία π.χ. ένδυση με τυπώματα/ κεντήματα.
Η ομάδα του stop.gr είναι εδώ για ότι χρειαστείς.
Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8.00 έως τις 16.00 με τους εξής τρόπους:
- Κάλεσε στο 2104626605
- Στείλε e-mail στο [email protected]
- Στείλε μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας
- Στείλε μήνυμα στις σελίδες μας στο Facebook, LinkedIn ή Instagram
- Επικοινωνήστε μέσω του live chat στο www.stop.gr